Refreny misz masz - Disco polo



1.
Upija drinka moja dziewczynka
Oczy jej płoną razem z stodołą
Upija drinka moja dziewczynka
W myślach krzyczę o ja pierniczę.

2.
Bum, bum, bum
Polewam tobie rum
Pijemy we dwoje
Póki na nogach stoję
Bum, bum, bum
Dolewam coli też
By zobaczyć jeszcze gwiazdy
Przed wspólnym snem


3.
 Kiedyś mi mówiono
By pracować głową
I iść tam gdzie inni
Dojść sami nie mogą
Więc wybrałem drogę
Tam gdzie mam profity
Trzy Panienki przy mnie
Z nimi jestem syty


4.
Lakierki Elki
Pończochy od Zochy
Gorsety Anety
koronkowe komplety
Każda ma grację
Francję elegancję
zdobią mi mieszkanie
Moje drogie Panie

5. 

(nie pełne rymy) TATARAKI

A dokoła tataraki
Znacznie lepsze niż te krzaki
Nikt nas tu nie zobaczy
O o o !

A dokoła tataraki
Znacznie lepsze niż krzaki
Nikt nas tu nie znajdzie
Oddajmy się frajdzie

6.
Twoje krokodyle łzy
Wierzysz w nie tylko Ty
Dosyć mam już twoich kpin
Pora zacząć znowu żyć.
Sentymenty to nie gra
Nadszedł w końcu na to czas
Pora zmienić dzienny tryb
I na nowo zacząć żyć.

7.
Nie paznokcie i nie włosy
Tylko Twoje oczy
Nawiedzają każdej nocy
wzywam pomocy
Czy zwariuje, oszaleje
Zamkną za mną cele
Czy zdobędę serce twoje
Zaczynam podboje
Zaczynam podboje

8.
Taka żona jak Ty
Spełnia moje sny
Spełnić chcę i Twoje
Z kwiatami już stoję
Budzić cię dotykiem
diamentami zasypię
Bo to co jest moje
Na zawsze jest twoje

9.
Nie w spojrzeniu, nie w uśmiechu
Ani w cieniu, w małym grzechu
Lecz w całości ciebie kocham
Nawet jeśli strzelisz focha
Bez tapety no i loków
Bez sterty wszystkich ciuchów
W całości ciebie pragnę
Jak bardzo nie zgadniesz

 10.
Miłość astralna: nierozerwalna
Wyjątkowa, idealna, rozpoznawalna
Tak bardzo palna a jednak totalna
Nieodwracalna - jedyna unikalna!

11.
 Upijam po łyku arcydzieło antyku

Wyjątkowe w dotyku z nutą dreszczyku.
Na innej fali, wypatrzona z oddali
Tyle się błąkali aż się zakochali!


12.
Połamane serce staje w rozterce
Po cichu szepce przytul mnie jeszcze
Każdy chce miłości i ciut czułości
Najlepsze słodkości - dawać i nie prosić



8 komentarzy:

  1. Mogę wykorzystać ten tekst?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy bym mogła wykorzystać ten tekst ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykorzystałem już

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można się z Tobą skontaktować ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ktoś pisze teksty zapraszam do kontaktu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super a możemy aiw zdzwonić tworzę piosenki i mam parę pytań

      Usuń
  6. Część witam, super teksty czy można się z tobą skontaktować. tworzę piosenki i mam parę pytań

    OdpowiedzUsuń

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...