~PARALIŻ~


1.
Wyszepczę słowa o których mówić nie można głośno
Zakazane oblicze prawdy spętane zbyt mocno.
Rozrywa wnętrze nagiej świątyni cyników
Zamkniętych w klatce powątpiewań i przepychu.




Zasięgam rady u cudotwórcy ministra głupoty
Ma z nią do czynienia najwięcej więc zna się na tym.
Może wskaże kierunek w stronę oświecenia
Bo choć świat się rozwija to mentalność się nie zmienia.


Igram - może to zabawa jest życiem
Lecz co do stracenia mam gdy liczę
Liczę do jednego, liczę na siebie - liczę.

Wina - nigdy nie jest po jednej stronie
nim przepadniesz, ja cię dogonię
i będziesz ze mną, ze mną, ze mną...umierać.

2.
Mam 3 minuty by coś więcej powiedzieć o sobie
Lecz moja historia jest taka jak ta o tobie
Niczym nie różnię się od większości idiotów na świecie
Chodzę bo żyję, myślę bo jestem, piję bo nie chcę niczego więcej.


Przerwę ogłasza czas raz do roku
kiedy dla każdego liczy się spokój
Ta jedna gwiazda paraliżuje wszechświat
ciekawe czy zdaje sobie sprawę jak bardzo jest wielka.

Senna - staje się ta kolęda
kiedy przed sobą nic nie ma
Kiedy znika perspektywa istnienia.
Przepaść - może być początkiem końca
Lub zmienić kierunek słońca
Dać nowe spojrzenie, nowe spojrzenie...



11 komentarzy:

  1. Nice...
    Długa cisza. Tak często piszesz o śmierci, że myślałam, że umarłaś XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż w realnym życiu jestem szczęśliwą żoną, matką i spełniam się w pracy zawodowej. Gdzieś ten dramatyczny element musi się znaleźć.
      Żeby nie było za różowo.

      Usuń
    2. czy można go wykorzystać

      Usuń
  2. Czytalam teksty i sa mega dobre i mam takie pytani czy wstawi pani takiego letniaczka albo cos w stylu maty albo malika?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztuje napisanie jednego tekstu

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszt tekstu jest ustalany indywidualnie. Zapraszam na stronę 4artist na fb https://m.facebook.com/pg/4artist-438208183628476/posts/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztuje napisanie tekstu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny tekst...Tak jak napisałaś że można go użyć w muzyce tak też czynie i obiecuje że będzie wyjątkowa :-) oczywiście dodam też cos od siebie ale te słowa przemawiają do mnie i pasują do mojego myślenia x

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę wykorzystać tekst

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tekst

    OdpowiedzUsuń

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...