Szaleństwo

1.
Nic się nie zmienia od paru lat
Dzień z dniem się miesza jak gęsta mgła.
Te same gesty, mimika też
W gotowości czekam, wyrywam się.

Nic się nie zmienia od tych paru chwil
Jak stałam tak też stoję, nie robię nic.
Nic się nie zmienia! Czas zwolnił bieg
wtapiam się w otoczenie, choć nie chce!


Wywab mnie z przeszłości
Uzdrów, namaść - jak chcesz!
Dotknij głębi w pustce
Z płaszczyzny bryłę weź.

REF:
Oszalałam! bo tak wybrałam coś
Choć nie wiem jaki był ruch!
Zwariowałam! bo póki siebie słuchać chcę
Zamieram, wstrzymuję dech!

2.
Pod presją świata zacinam się
Powtarzam historię trwające od wieków
Pod presją czasu zamykam się
Nikt nie rozumie moich krzyków.

Kruszę się w sobie na pozór twarda
Nic nie zmieniłam odkąd jestem tu
Choć nic nie mówię, jestem rozdarta
Nie mówię bo szkoda słów.

3 komentarze:

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...