kawałek rapku

1. Przygasłe światła otwierają szerzej oczy,
Jak ta muzyka uczą, nie dają się zaskoczyć.
Kiełkuje i dojrzewa odkąd sięgam pamięcią,
Towarzyszy na każdym kroku tam gdzie inni już nie wierzą.
Lata mijają, przemijają też sympatie,
Wspomnienia się ścigają - ran na wysokościach a raz na dnie.
Pamiętam, że tłem był zawsze przekaż z mocnym bitem,
Nadający sens i rytm, mówiący o życiu który jest i był moim życiem
...
Teraz gdy mam na koncie tą symboliczną pełnoletniość,
Mogę odważnie mówić, odrzucić prowizoryczna senność.
Nie mam ochoty dłużej przed światem udawać,
Stałem się wirusem systemu by stereotypy z waszych głów wymazać.

6 komentarzy:

  1. Mogłabym użyć tekstu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś wykorzystał ten tekst jest możliwość wykorzystania w piosence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja wykorzystałam i nie było źle lecz mogło być lepiej

      Usuń
    2. Ja wykorzystałam jako piosenkę 😻

      Usuń
  3. Bardzo ładnie 😘

    OdpowiedzUsuń

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...