Odrodzenie

1.
Choć tyle pasji mam, talentów trochę jest
Nie mam pomysłu gdzie dalej iść.
Życie wciąż uczy mnie, jak szybko trzeba biec
Kiedy skradniesz jedną ze swoich chwil.

Na podium stanąć chcę, zwycięzca, heros, bóg
Osiągnąć to czego nie ma nikt.
Odnaleźć siebie chcę pośród zdradliwych wód
Którą maskę nałożyć, wiesz?

Krwawiące serce mam, we łzach pokrytą twarz
Lecz mimo to gdzieś tam jest mój kres
Nim minie następna noc, ja pragnę poczuć wiatr
Wolności marzeń i odwagi zew!


REF:
Na skraju nocy dnia
Przeklęta ciągle trwam
Brakuje czasu by odrodzić się.

Niewiele w sobie mam
By komuś dać
Okruszek weź a rozpadnę się!

2.
Zabrałam z sobą sny tam gdzie pochowam je
Nikt ich nie pozna przed moim dniem.
Ubrana w krople łez, z głosem złamanym też
Próbuję wykrzyczeć to co dręczy mnie.

Niechaj mnie pozna świat, niech zobaczy mnie!
Tak jak tu stoję - oto właśnie ja.
Już nie chcę gdzieś się kryć, pora po swojemu żyć
Niech z serca na zawsze uleci strach!

REF:
Na skraju nocy dnia
Przeklęta ciągle trwam
Brakuje czasu by odrodzić się.

Niewiele w sobie mam
By komuś dać
Okruszek weź a rozpadnę się!



Na skraju nocy dnia
Nowa urabiam czas
Pani życia, Królowa snów!

Na skraju nocy dnia
Rozejrzyj się, nadal trwam
W mroku błyszczę - oto nowa ja!

10 komentarzy:

  1. Piękne :') zrób to w wersji angielskiej. Jest śliczne. Gdybym grała, to ten tekst już byłby w moim repertuarze. Wzruszyłąm się, a jest napisany tak, że od razu słyszę w głowie melodię. Jestes boska w tym co robisz więc rób tego więcej!!! Szkoda, ze za darmo. Takie osoby jak TY powinny dostawać za to grube pieniądze, bo nawet jeśli piszesz to w pięć minut, takich talentów jest niewiele. Choć przypuszczam, że wrzucasz tu pewnie gorsze teksty, które jakimś cudem nie zeszły. Skoro ten należy do gorszych to boże, jakie są te dobre????

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystam i raczej wrzucę to na yt moja nazwa to mabbbi

    OdpowiedzUsuń
  3. A i mam pytanie jak już zaklepałam to usuwasz to czy zostawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuje dołożyć nutki

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę o kontakt autora tekstu 😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli można wykorzystac tekst w piosence tak???

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest piekna pisenka napewno ja wykorzystam

    OdpowiedzUsuń

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...