Odrobina namiętności - raczej disco polo

1.
Taki zakochany...
Zatracony długi dzień.
Odliczam minuty
Aż przyjdzie na powieki sen.
Taki zakochany...mmm
W Twe oczy zapatrzony wciąż
Świat zwariowany
Zatracił wartość swą.
Odrobina namiętności
uuu u
Dla Twojej piękności
(u u u)
Daj mi siebie ponieść
uuu u
Aż pod księżyca blask!

REF:
Dziś nie będzie tak samo, uuu u
Nie wypuszczę Cię z ramion - o tym wiesz.
Będzie inaczej, uuu u
Poczujesz mnie-e
Daj mi swoje serce, uuu u
Nie chcę niczego więcej - Ciebie chcę.
Będzie inaczej, uuu u,
niech chwila trwa.

2.
Taki zwariowany
Zakręcony jest ten dzień
Lecz wszystko tłumaczy
Wystarczy, że widzę Cię!

Skradłaś mi serce... mmm
W pogoni za szczęściem gonię Cie!
Oczarowany Twym wdziękiem
Już niedługo zdobędę serce Twe!

Odrobina namiętności
uuu u
Dla Twojej piękności
(u u u)
Daj mi siebie ponieść
uuu u
Aż pod księżyca blask!

REF:
Dziś nie będzie tak samo, uuu u
Nie wypuszczę Cię z ramion - o tym wiesz.
Będzie inaczej, uuu u
Poczujesz mnie-e
Daj mi swoje serce, uuu u
Nie chcę niczego więcej - Ciebie chcę.
Będzie inaczej, uuu u,
niech chwila trwa.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...