Przełamię upór - disco polo (zboczone)

Z dużą rezerwą... bardzo dużą - w internecie się sprzeda na bank :p

1.
Nie oszukasz nigdy mnie
za dobrze o tym wiem.
Za bardzo cię poznałem,
przejrzałem, rozebrałem.
Poznałem sekret twój
ty poznaj teraz mój.
Twe spojrzenie mnie uwodzi
na rozsądek to mi szkodzi.
Cierpliwość twoja domena
Lecz gdy ciało do mnie śpiewa
Nie trwożą mury mnie
Posiądę dzisiaj cię
Nie pytaj o sposoby
Ja znam ich bez liku
Będziesz dziś szczęśliwa
Mój mały króliku!


REF:
Moja królewno
ja wiem to na pewno,
Ty pragniesz mnie tak samo
jak jeszcze dzisiaj rano.
Zabawimy się razem
A potem mi pokażesz
jak bardzo kochasz mnie!

2.
Chciałaś przede mną uciekać
lub na siebie czekać
Lecz mam już dość cackania
Przed tobą klękania!
Skończyły się zabawy
Poczujesz coś nowego
Dla ciebie to dziś gramy
I właśnie pragniesz tego!
Przecież każda wielka pani
Potrzebuje chłopa
Więc  gdy będziemy sami
Zatańczymy opa! opa!


REF:
Moja królewno
ja wiem to na pewno,
Ty pragniesz mnie tak samo
jak jeszcze dzisiaj rano.
Zabawimy się razem
A potem mi pokażesz
jak bardzo kochasz mnie!

1 komentarz:

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...