Wyrzuty



1. 
Żalu smak
połykasz wciąż
Nic mi nie powiesz
lecz czuję to.
Po co nadal
chcesz w to grać?
Przecież wiem,
że nie mam szans.

Każdy mój czyn
upada lecz
Próbuję swych sił
chcę zmienić się.
Nie widzisz mnie
W przyszłości swej
Powiedz to dziś
wyrzuty dręczą mnie!



REF: 
Nie patrz na moje łzy
Gdzieś tam gdzie chowam sny
Czuje także zbliżający się dzień
Na skraju nocy, dnia
Bez sensu nadal trwam
Czekam aż ty dobijesz mnie.

Krwawiące serce mam
Z żalu ukrywam twarz
Niech żaden promień nie oświetli jej!
Skrywana w cieniu wciąż
Rany pociętych rąk
Plamią u stóp kałuże mych łez.

2.
Nie żebym chciała
litości twej
Wiem i żałuję
oddalam się.
Z każdym spojrzeniem
widzisz mnie mniej
Tak będzie lepiej
Dla ciebie lżej.


REF: 
Nie patrz na moje łzy
Gdzieś tam gdzie chowam sny
Czuje także zbliżający się dzień
Na skraju nocy, dnia
Bez sensu nadal trwam
Czekam aż ty dobijesz mnie.

Krwawiące serce mam
Z żalu ukrywam twarz
Niech żaden promień nie oświetli jej!
Skrywana w cieniu wciąż
Rany pociętych rąk
Plamią u stóp kałuże mych łez.

4 komentarze:

  1. Raczej skorzystam z tego tekstu i wrzucę to na yt nazwa to Mabbi zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. można wykorzystać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bardzo chciała bym wykorzystać Pani tekst i udostępnić n yt oczywiście z informacją ze tekst pochodzi od Pani :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny tekst mam jestem chyba najmłodsza ale marzenia trzeba spełniać jeśli pani pozwoli lub pan to chciałabym to nagrać w studiu jeśli jest taka możliwość

    OdpowiedzUsuń

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...