Oazowa - Ciebie szukam

"Ciebie szukam"


1. Światłem jesteś w mroku 
Więc idę u Twego boku 
Potykam się i upadam na twarz. 
W Tobie mam oparcie 
I choć kolana są zdarte 
Ty obok idziesz, podpierasz mnie. 
Mimo Swych ran. 

REF: Ciebie mogę znaleźć, 
Ciebie mogę znaleźć, 
Ciebie przecież szukam cały czas. 
Ukryty w swej chwale 
Potężny jak fale 
Ujawnia się nadal w każdym z nas. 
Boże mój i Panie 
W Tobie tkwi zaranie 
Jesteś początkiem i nadal trwasz. 
Dla Ciebie czas stoi 
To on nas zawsze goni 
Pomóż zatrzymać i dojrzeć Twój blask! 
Twój blask... 
 

 2. Jak cisza i spokój 
Do mnie przemawiasz 
Usłyszę Cię gdy nie słyszę nic. 
Szepczesz do serca 
A im jest ono większe 
Tym bardziej dzielić sobą się chce! 
Mimo pęknięć i ran. 

3. Zamieram w Tobie 
I choć mówić nie mogę 
Ty nie potrzebujesz słuchać mnie. 
Nie na tym to polega 
By mówić i wciąż śpiewać 
Jak wiatr przenikasz mnie

2 komentarze:

  1. Nagram tą piosenkę😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny jeśli pani pozwoli to bym chciała nagrać ja w studiu

    OdpowiedzUsuń

Co tutaj robię?

Witam wszystkich czytelników na moim blogu :)      Żeby nie przedłużać i nie irytować laniem wody, powiem tylko tyle, że ten blog powsta...